Monday, January 9, 2012

Kalaulah Hantu Ada Akaun Facebook!

KALAULAH HANTU ADA FB...
 
 
APA STATUS DIORANG EK ...???
MEH KITA TENGOK :)

*pocong= "penat la seharian lompat sini, lompat sna . sesekali nak jugak naik monorel".
...
...
*langsuir= "aarrrhh.. balik awal la malam ni. mengantuk la... lagipon suara dah serak mengilai tadi".

*pelesit= "tak puas hati betul aku dengan manusia ni . diaowg yang merempit kita pulak dapat nama . pelesit jalanan la . jahat macam pelesit la. tensen!! ".

*toyol=" apa punya orang kaya daa... rumah je besar diut seposen haram pon xda .. jatuh maruah aku ".

*hantu raya= "yaahhooo ! tuan aku out station 3bulan. bini dia tinggal, suruh pulak aku jaga.. xkna tengok ja kot?"

*pontianak= "hari ni hari paling bahagia sbb dapat berlakon dgn lisa surihani. tunggu cerita kami dipawagam.. k guys!"

*hantu galah= " kurang hajau punya toyol! kau hack akaun aku ye. macam mana kau tahu password aku hah?!"
 
 
 
Hehe..Gurau-gurau je ye..=)


No comments:

Post a Comment