Thursday, December 15, 2011

Info: Kesan dan Bahaya Wanita Beronani

Info: Kesan dan Bahaya Wanita Beronani

Bertemu kembali. Dalam post kali ini, Hamka ingin membincangkan kesan-kesan buruk apabila wanita beronani. Perbuatan onani sangat memudaratkan samada bagi lelaki mahupun wanita dan ianya ditegah dalam Islam. Apabila seseorang mula kerap melakukannya, ia akan menjadi suatu ketagihan.
Namun begitu, masih terdapat golongan wanita juga tidak terkecuali daripada ketagih onani. Apabila mereka beronani rangsangan tertumpu kepada biji kelentit serta bibir luar faraj, dan kurang perhatian kepada saluran faraj dan bahagian yang lebih dalam (mungkin takut kehilangan dara atau mencederakan bahagian dalam). Menurut kaedah reflexology kedudukan zon faraj dan organ yang berkaitannya adalah dalam keadaan terbalik.

Perhatikan bagaimana zon mulut faraj bersamaan dengan organ buah pinggang, zon liang faraj dengan organ pankreas, hati dan setrusnya zon pangkal faraj dengan organ paru-paru dan jantung. Suatu senggama yang baik, batang zakar harus masuk sampai ke lubuk faraj dan mengurut setiap penjuru atau pelosok (atau dalam buku Permata Yang Hilang – ia disebut sebagai Makam Yang Lima).

Hakikat dalam persetubuhan ialah menyatukan dua tubuh yang berlainan seks, di mana keseluruhan zakar dan faraj bertemu pada zon reflexology yang sepadan:
i)       Biji Kelentit bertemu pangkal zakar : menyatukan fungsi organ buah pinggang.
ii)     Batang zakar bertemu liang faraj : menyatukan fungsi organ pankreas dan hati.
iii)   Kepala zakar bertemu pangkal rahim : menyatukan fungsi organ paru-paru dan jantung.

Maka, itulah sebabnya: Apabila dua insan menjadi satu à per-satu-tubuh !!!

[Nota: oleh kerana itu, adalah salah untuk meliwat - baik lelaki maupun perempuan, kerana mendatangkan mudarat kepada tubuh manusia dan boleh merosakkan organ vital utama]

Apabila seorang wanita melancap dalam suatu cara yang tidak seimbang, iaitu, secara sama rata merangsang seluruh kawasan vaginal, kesannya termasuklah: kelemahan di dalam buah pinggang dan saluran kencing, tekanan darah tinggi, simpanan berlebihan bendalir badan (body fluid retention), haid tidak tetap, dan banyak lagi masalah boleh terjadi.

Malangnya, adalah mustahil bagi wanita untuk melancap dengan seimbang tanpa kehilangan dara. Maka kerana itulah dalam Hukum dan tradisi Islam, melancap adalah haram dilakukan.

Ramai para wanita, ketika mereka melancap dengan merangsang kelentit, mengadu bahawa mereka terasa hendak kencing. Kelentit terletak di pintu masuk kefaraj, di mana beradanya zon reflexology untuk buah pinggang dan pundi. Ketika mereka merangsang kelentit, mereka tidak tahu bahawa mereka merangsang organ buah pinggang dan pundi mereka.

Wanita lesbian atau wanita yang kuat melancap akan lebih banyak menyimpan bendalir badan dan menyebabkan masalah berat badan berlebihan. Ini adalah kerana rangsangan seks, yang tertumpu pada kawasan kelentit, melemahkan buah pinggang akibat rangsangan yang berlebihan dan mengurangkan keupayaannya untuk menuras bendalir badan.

Jadi jika pasangan anda berbadan agak gempal, dan mempunyai masalah berat badan (gemuk) dan sering merungut kenapa mereka tidak dapat menurunkannya meskipun kuat diet – barangkali kekerapan merancap adalah masalah yang sebenar. Pandai-pandailah anda “merawat” pasangan anda itu !!!

Wanita mempunyai kelebihan semasa hubungan seksual. Mereka boleh mencapai orgasma beberapa kali tanpa kehilangan tenaga dan nutrien penting. Ini kerana air mani mereka tidak mempunyai persamaan air mani lelaki dari segi kandungannya. Apa yang merbahaya untuk wanita adalah kehilangan darah melalui haid terutamanya bagi yang kehilangan darah dalam jumlah yang banyak. Oleh itu, wanita yang mempunyai masalah ini disarankan untuk mengambil vitamin atau Haematinics (Ubat penambah darah) bagi mengelakkan wanita kekurangan kandungan Haemoglobin dalam darah merah.

Sekian dahulu untuk post kali ini. Moga bertemu kembali. Wassalam.

Sertai Kami Di Facebook Untuk Dapatkan Tips-Tips Kebahagiaan Dalam Perkahwinan






kredit : TSI

No comments:

Post a Comment